5 Aralık 2011 Pazartesi

Havuçlu Elma Salatası


Bu salatayı 1 ay önce oğlumu dr. götürdüğümde bir dergide görmüstüm, değisik bir tarif olduğu için hemen almak istedim :) artık netteki tarifler yetmiyor:) nerde ne görsem sizle paylaşmaya başladım:)
tarifi almak istedim ama yanımda kalem olmadığı içinde bende dergideki yazıların resmini telefonla çektim:), iyikide öyle yapmışım yoksa ben bu tarifi yazar bir kenara koyar bir daha denemeye sıra gelmezdi. Resmini çektiğim için öyle olmadı her resimleri karıştırdığımda önüme çıkınca artık yapmam gerekiyordu:).
Dün yiyenim ayşe geldi havuçlarıda ona rendelettim yani onun elide değince bir başka güzel oldu tabiki:) Kısaca gerçekten değişik vede lezzetli bir salata çıktı ortaya saıin elmayla salata olurmu demeyin hele bir deneyin:)
Malzemeler
500 Gr. Havuç
2 Orta Boy Elma
200 Gr. Yoğurt
2 Yemek Kaşığı Limon Suyu
2 Yemek Kaşığı Süt
1 Tutam Tuz
1 Yemek Kaşığı Yeşil Soğan
1yemek Kaşığı Maydanoz
1 Yemek Kaşığı Dereotu


Hazırlanışı
  • Havuç ve elmaları yıkayıp soyun, sonrada rendeleyin.
  • Rendelenmiş havuç ve elmaları limon suyuyla iyice karıştırın.
  • Ayrı bir kasede yoğurt, süt, tuz, ince doğradığımız soğan, maydanoz, dereotu, karıştırın.
  • Karıştırdığımız yoğurtlu sosumuzu havuçlarımızla bir güzel karıştırıyoruz.

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Lady Gaga, Salman Khan